Maxima draagt
boeket van KAS
Woensdag
1 oktober is met ‘Maxima(le)’ exposure, de Markthal Rotterdam geopend.
Het
kan bijna niet aan de aandacht van de gemiddelde Nederlander ontsnapt zijn. Ook
niet- Rotterdammers zijn de laatste weken bestookt met artikelen en beelden van
deze nieuwe spectaculaire en indrukwekkende icoon van Rotterdam. Zelfs CNN en
The New-York Times besteedden er aandacht aan.
De eerste vestiging van
bloemenformule KAS is daarmee ook een feit.
Locatie:
Nr.
1 Markthal ! Een
spetterende start, goede omzetten, ongelooflijk positieve reacties, beelden en interviews
van en over KAS bij het journaal en locale nieuwsprogramma’s (zie o.a. youtube: opening Markthal) en de
facebook pagina van KAS.
Wij
als initiatiefnemers zijn trots op net resultaat en gaan door op de ingeslagen
weg:
- - een bloemenmerk gepositioneerd tussen de traditionele bloemist en de supermarkt,
- - met een assortiment eerlijke en natuurlijke bloemen, boeketten en planten zonder gedoe, eerlijk verpakt en tegen faire prijzen,
- - vers van de kweker, gekweekt ‘om de hoek’ in het Westland
- - retail bedrijven op locaties die veel publiek trekken, in het geval van de Markthal 7 dagen per week: puur experience & beleving voor de consument
- - een opstap naar online: een webshop waar de klant op een eigentijdse manier geadviseerd wordt (o.a. met video assitence)
Crowdfunding:
Aanstaande
donderdag 9 oktober gaan we live met onze Crowdfunding actie voor het
financieren van de webshop. https://www.symbid.nl/ideas/5788-kas-vers-geplukt-nl
KAS
gaat gewoon verder met het uitrollen van haar ambitieuze plannen.
Doe mee en investeer ook in KAS. Een interessante propositie met een rendement, zowel financieel als in natura!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten